Ginem proti Koroně!
Tomáš z Frame baru v Praze na konec lockdownu odmítl čekat s rukama v klíně. K jeho novému konceptu jsme vytvořili interaktivní dárkové balení.
Mohl sedět v zamčeném podniku a čekat, až mu situace dovolí otevřít. Nebo využít čas a vymyslet nový způsob kontaktu se zákazníky, který je navíc potěší. Tomáš se rozhodl pro druhou možnost...
Na podzim minulého roku nás oslovil s tím, že chce pro zákazníky svého Frame baru v centru Prahy vymyslet překvapení. Udělat jim radost a vytrhnout je z letargie lockdownu, aby na něj a jeho podnik nezapomněli. Představoval si netradiční balení ginu s tonikem ve formě interaktivního boxu, který nabídne nejenom dráždivou kombinaci ušlechtilých nápojů pro jejich smysly, ale také inspiraci a spoustu zajímavých informací pro dlouhé zimní večery. Společně jsme navrhli unikátní box s padacími stěnami.
Na první pohled jednoduchá kostka ukrývá spoustu zábavy. Stačí vysunout vrchní část záměrně nenápadné krabice a rozevřou se před vámi čtyři volné padací stěny, které váš pohled navedou na centrální “pódium” s dominantní lahví ginu Sikkim a osmi různými lahvičkami toniku. Ozdobným bohusem je koření, sušené ovoce a návody k přípravě na rozevřených stěnách, které z vás udělají barmana u vašeho vlastního domácího barového pultu. Jednoduchá konstrukce z klasické vlnité lepenky je kompaktně potažená hrubým plátnem v různých barevných variantách. Na bar odkazuje logo Frame provedené luxusní bronzovou ražbou.
Nenápadný box v sobě skrývá spoustu přemýšlení a ruční práce. Ale podle reakcí víme, že se investovaný čas vyplatil. Nečekaný “wow efekt” rozevíracího boxu potěšil spoustu Tomášových zákazníků, ať už se s ním setkali pod vánočním stromečkem, nebo později. A nás těší i to, že jsme v dlouhotrvajícím lockdownu pomohli přijít s nápadem, který v nestandardní situaci hledá nové cesty z krize. Jsme rádi, že jsme pomohli najít v dlouhém tunelu světlo zrovna člověku, který z principu odmítá jen nadávat na tmu. Děkujeme za zakázku, Tomáši!